Tuesday, August 19, 2008

WE'RE ALL JUST DANCERS...





Last few weeks aku came across banyak peristiwa yang jiwang karat, yang kalau digarap dengan halus oleh Dato Yusof Haslam memang boleh dibuat filem box office. Bermula dengan HBK yang pehhh truly pure casanova.. aku betul-betul respect time management HBK ni mantap!!! Hampir-hampir menyamai time management King Torres. Kalau x penuh ilmu di dada jangan berani nak cuba beb!!! NAHAS!!!
Tapi yang paling aku rase "love story of the year" memang PM la, penuh ranjau berduri kisah jiwang karat mamat seekor nie. Hampir menitis air mata aku nie membaca sms-sms PM dengan kekasih gelap die. Nak kate cinta terlarang x jugak tapi kalau aku pandang dari sudut technical boleh jadi terlarang tapi kalau aku pandang dari sudut mathtematic boleh jadi x terlarang itu belum lagi aku pandang dari sudut fundemental, financial, biology, moral etc etc.... tapi kalau aku pandang dari sudut paras rupa, just 1 word MANTAP!!! Pandai-pandai lu la PM ada problem nanti confirm lu cari aku gak hehehe. As for me, aku just flirting je ngan awek sorang ni jumpe pun x lagi baru sms & phone call je tapi yg buat aku rimas dengan minah nie die dah tangkap jiwang dgn yours truly ni. Hari-hari nak sms & call nasib baik x kantoi ngan mak munah aku kalau tak NAHAS!!! Nak buat x layan x sampai hati lak sebab lawa hehehe lagi pun aku nie kan LOVER tapi x pe pandai-pandai la aku nanti kalau ada problem nanti confirm aku cari lu PM. Ni semua gara-gara "Gerakan Solo", sangat berbahaya "Gerakan Solo" ni macam-macam kejadian boleh berlaku hasil dari kurang nye pemantauan dari pihak berwajib.
Apa yang aku notice semakin umur meningkat semakin tinggi saham melonjak semakin mantap skill flirting semakin banyak burung yang menjadi jinak. Semua nie liku-liku hidup yang boleh mematangkan diri meredah masa hadapan.
AFTER ALL, WE'RE ALL JUST DANCERS ON THE DEVIL'S DANCE FLOOR.....


6 comments:

merapu stories said...

...kan dh byk lesson learned yg dpt dr KT. either nk praktik ke tak je. aku xleh terbayang KT nyanyi lagu selamat pengantin baru sambil amik gmbr mlm tuh..terasa nk jatuh bunga manggar yg aku pegang..haha

Dory said...

eleh.. yela tu..

Mem Aluya said...

Sukati kau la Lala.

Jangan kacau adik-adik aku sudah :p

Memey Anuar said...

hey. xbaik tau flirt sana sini.
anyway, lama x dgr cite korang. rindu sket. hihi

artsoul said...

oii,jgn bnyk flirting oii

blackened said...

tapi lela kalau adik0adik mu yang nak flirt ngan aku macam mane ek??