Saturday, July 12, 2008

BOOKS



Bosan duk umah aku keluar jalan-jalan gi Ampang Point, ingatkan leh la ilangkan bosan bertambah bosan ada la kat situ. So nak mengelakkan dari kebosanan aku sampai ke tahap maksimum aku masuk kedai buku Popular, belek-belek magazine, buku teks, atlas, peta jalan, novel, resepi, buku agama semua la yg boleh aku baca.

Sambil belek-belek buku aku usha-usha gak kalau ader aweks cun yang boleh menenangkan hati yang penuh kebosanan.... Hampehhh....makcik ader la, tetibe aku nampak buku pasal Mao Tze Tung ermmm ok gak kalau aku beli nak tau jugak camne apek cina ni leh rule China... dulu kat sekolah tau sikit-sikit je pasal apek cina ni. Time nak jalan gi kaunter aku terpandang lak buku The Rules Of Work - Richard Templar hermmmm aku pun belek-belek lak wallet aku OK cukup garam perisa, so aku pun rembat 2 buku nie.

Sampai umah aku baca contents 2 buku yg aku baru beli mantap!!! best giler... layan beb sampai aku tertidur hehehe.



10 comments:

merapu stories said...

beli buku rajin, buku lu bila nk siap dh makan taun ni bai?!...NTSB office manual..nasib baik lu x present business review nti, kalo x tu soalan pertama wa nk bagi..muahmuahmuah

blackened said...

dlm process...dlm process berkaitan dgn Labour Law kene tulis hati-hati byk tempat kene rujuk..PAHAM!!!!

artsoul said...

mahal la buku ni..tk mampu la bro

anyway,salam kenal...

merapu stories said...

banyakla rujukan lu..

Memey Anuar said...

saya suke org suke membaca!
kite adalah geng ok.

tp i xbaca buku ilimah sgt hihi :p

anyway, dah ade pre sales baru ke hehe

blackened said...

ilmu artsoul kene kumpul duit sikit-sikit..

Dory said...

best ke buku tu? nak pinjam la.. bleh x? heh

blackened said...

Dory <= meh dtg sini ambik meh

Mem Aluya said...

Ko tolong xerox kat aku. Fotostat machine kat opis kau ok kan?

blackened said...

akak aku belikan untuk akak la nanti nik gi Dubai aku pass kat die