Wednesday, July 2, 2008

MISERY LOVE COMPANY



hermmm dah lama aku tak update blog aku, entah la lepas kaki aku baik aku rase mcm tak bernafsu nak melempiaskan rasa kat blog aku. Rase misery...unmotivated maybe sebab lama sgt dapat MC, aku try jugak nak motivatekan diri sendiri dgn menyibuk kan diri dgn kerja-kerja yang tertinggal kat opis, melayan vocal aku secara duet dgn gadis vocal dan juga secara solo but still i feel the same. Damn It!!!

Banyak yang bermain dalam kepala hotak aku yang sering having unsufficient memory akibat ayor ribena dan yang sewaktu dengannye. Aku sedang bertinju dengan masa sebenarnya, tu pasal la aku malas nak biar kepala hotak aku normal kalau normal macam-macam la yang aku pikir. Pikir duit kawin x cukup lagi, loan kawin aku x lepas lagi, kalah pool (sialnyer Germany) bayor duit umah, duit kete & moto macam-macam la malas nak kira memang x cukup!!! Hermmm mak aku pun x berape sihat lagi le buat aku rase x sedap hati je 2 3 menjak nie.

Even thou company bagi 1 month bonus yang aku x jangka aku dapat & to be honest aku rase aku x deserve pun dapat sebab aku rase ada other people yang deserve dapat, ye la apa sangat la kerje aku pun bukan kerja berat pun setakat merempit mengadai nyawa cover rider aku hantar tender i have no complaint about that... xyah suruh pun aku offer diri, kalau dah ajal kat mana-mana pun boleh kojol. Kalau aku siapkan semua kerja aku esok confirm aku dah xde apa nak buat lagi, kadang rase mcm passenger pun ade.... yo lah bukan aku xpenah dengar org cakap belakang aku if aku bukan kwn boss i'll not be here but everyone have their right to say what ever they wanna say i will not get sulk or whatever... Democracy beb... But orang dah bagi aku ambik je la rezeki jgn ditolak boleh jugak la cover hutang-hutang yang menjerut satu badan, orang lain memang nampak aku tersenyum bergumbira tapi kat dalam saper yg tahu but aku xsalahkan dieorg sebab dieorg mana la tahu apa yg ada kat dalam kalau aku tak bagi tahu apa yang ada kat dalam tapi buat apa aku nak bagi tahu dieorg apa yang ada kat dalam buat menyesakkan kepala hotak dieorg je byk lagi dieorg leh pikir dari pikir apa kat dlm aku, janji dieorg nampak aku happy sudah mcm xde masalah.

Untuk mengmotivatedkan diri sendiri aku beli buku yg selama ni aku dok pusing semua kedai buku cari " Fidel Castro : My Life ". His such a great character, a rebel, a leader, a strategies, he belong to the generation of mythical insurgents such as Mandela, Ghandi, Ho Chi Minh & Che Guevera pursuing for an ideal justice. What an extraordinary life!!!





4 comments:

merapu stories said...

tak open punnnnnn!!! bwk2 la bersedekah kt anak2 yatim cam aku nih...

blackened said...

aku pun anak yatim la

Memey Anuar said...

haaa. bleh gak la open kt bukan anak yatimmmmm..:p

Mem Aluya said...

Open house laaaa...