Wednesday, June 25, 2008

AKU BUKAN GAY!!!!!!!

Tengah sedap-sedap lepak kat umah tgk tv sambil berlatih berjalan tak pakai tongkat phone aku berbunyi..... alamak mak aku call!!! nie mesti ada ape-ape ni jarang dia call aku, selalu aku yang call die. Nak taknak kene angkat la jugak dah mak aku yang call, eh nape lain macam je suara cehhh makcik aku uper nyer. Aku pun buat la suara sopan santun aku hehehe..

MAKCIK AKU : Asalamualaikum
AKU : Mualaikumsalam Warahmatullah
MAKCIK AKU : lama tak dengar citer? sihat ke?
AKU : sihat....ye ke lama x dengar citer bukan hari tu dah dengar citer ke?
MAKCIK AKU : itu citer lain, haa ko ni la bilenyer???
AKU : bila ape lak ni? ( aku try mengelak padahal dah tau dah )
MAKCIK AKU : kawin la apa lagi
AKU : erkkkk ujung tahun nie kot kalau xde ape-ape hal
MAKCIK AKU : kalau ada apa-apa hal.... apa hal nya? ko ada masalah ke la?
duit dah cukup ke?
AKU : duit xde masalah....ok je ( padahal pasal duit tak cukup lagi la ni )
MAKCIK AKU : abis tu apa masalah nyer?
AKU : eh nie mak cakap ape nie kat mak ti tadi ni?
MAKCIK AKU : takde la mak ko nie haaa asyik cakap ko nie mcm nak mengelak je
nak kawin..
ko ada masalah lain ke?
AKU : eh masalah ape lak ni... x de masalah apa-apa pun..
MAKCIK AKU : ko x suke pompuan ke la?
AKU : ehhhhh mane de .... suka la takan la x suke pompuan kan ada gf
dah...
ape la mak ti ni...tak kan la ke situ lak... mengarut la
MAKCIK AKU : bagus la kalau mcm tu...cepat-cepat la sikit
AKU : ha'a ya lah... hujung tahun nie ...mak mane cakap jap ngan die
MAKCIK AKU : die tgh sembahyang nanti ko call la die balik ya..ko jgn lupa
sembahyang

AKU : ohhh ok..mana penah tinggal sembahyang...kim salam kat semua
lah ya...

MAKCIK AKU : ye lah ...Asalamualaikum
AKU : Mualaikumsalam Warahmatullah

Pehhhhh..... ader ke makcik aku ingat aku gay cisssss tak patut langsung...tak berasas langsung.... Mak aku la nie WTWT (Women To Women Talk) ngan makcik aku adussssss........... punya la risau aku tak kawin-kawin lagi, nanti aku kawin 2 terus baru melompat mak aku hehehehe...

Ya la mak hujung tahun ni anak mak kawin la......

Lagi satu AKU BUKAN GAY!!!!!!!!!! NEVER EVER!!!!

5 comments:

merapu stories said...

iyeke? boleh caye ke? bkn ke lu ada ehem2 ngn mamat...

Memey Anuar said...

yeay yeay ade org nk kawen ujung thn ni hehe

tp kan, kalau nk kawen ujung thn, xyah decide lagi ke?
dah suntuk la :p
cpt! hehe

blackened said...

mamat mano lak??

aku jejaka idaman gadis-gadis Malaya beb....

Mem Aluya said...

"Are you PLU??" aawww... kecut bontot.

Risau mak.

Dory said...

hahahha... bleh tahan gak pimikiran mak zaman skrg eh? sampai ke tahap tu.. seb baik my parents never ask me. They already know that im still not ready yet.. hehe