Wednesday, June 11, 2008

FUCK YOU HAIRY!!!!

Hari nie aku relax sikit sebab aku dah siapkan kerja aku awal-awal lagi hehehe by lunch time aku dah xdo kerja hehehe so aku tolong-tolong CDIJ ngan anak-anak buah die.....ok gak siapkan kerja awal nie xde kelam kabut macam beruk makyeh... so mood aku hari nie mmg ok ok sesangat. Tapi dekat-dekat petang aku rase bosan lak sebab dah xtau nak buat ape...so aku kemaskan meja aku sambil tunggu rider rempit aku balik....opis kosong ramai yang balik awal hari ni sebab mlm semalam diorang stayback buat tender, boss keluar ader appointment, meeting postponed, 3 ekor jin gi outstation kat ipoh.

Aku risau betul bila 3 ekor jin nie gi outstation sekali, bukan aku risau psl 3 ekor jin ni tapi aku risau kat makcik-makcik, ibu-ibu tunggal, janda-janda, aso-aso kat ipoh tu, 3 ekor jin ni sangat berbahaya lagi ganas hatta amat memudaratkan kalau xde aku yg tengok kan.... lain macam sikit 3 ekor jin nie punye taste.. sangat sukar diramal, straight boleh songsang boleh, asal boleh laaaa..... Nasib baik job scope aku xde gi outstation kalau tak.... silap-silap huru-hara ipoh tu tak pun aku yang huru-hara hehehe ( aduhhhhh ipoh beb ipoh mali talak sombong maaaa...)

So aku cucuk angin kat CDIJ petang tu ajak reda kan sengal-sengal badan yang kerap melanda saban hari tapi CDIJ nie aduhhhh lemau beb lemau die nie xleh nak set apa pun dgn malaun ni, tiap kali aku set mesti xjadi nyer..... asal bini call mesti cancel asal cancel mesti bini call, sayang bini betul dia ni, memang layak dapat anugerah suami mithali xdapat disangkalkan lagi!!! Xleh harap langsung!!! Harghhh tuiiiiiii!!!!! harap muka je hensem berbadan sasa persis kerbau tapi sayang bini. Oleh kerna CDIJ dah rosakkan plan, aku mula x keruan..... musim mengawan aku dah semakin hampir hormon-horman jantan aku dah mula memberontak mencakar sanubariku tanpa belas kasihan. Aku call mak munah aku dgn harapan dia dapat meredakan kalau xsemua sedikit pun jadi lah pemberontakan hormon-hormon jantanku namun jawapan mak munah aku simple je......"Boleh blah" cisssss.....menyesal aku lepaskan scandal-scandal aku dulu... Hampehhhhh!!!!!!

Nak x nak terpaksa la aku serah diri kat hairy aduhhhhh sengal beb mamat nie sengal, boleh sakit kepala sembang ngan die ni.....sakit kepala betul-betul beb bukan gurau beb... nak buat mcm mana sebab aku tahu die sorang je la yang boleh rosakkan segala bentuk mood yang aku ada termasuk la pemberontakan hormon-horman jantan aku. Adussssss kalau la salah seekor dari 3 ekor jin tu ada kat sini leh gak la aku gi class vocal ke....pekene ribena ke.... apa-apa je la aktiviti bebas. Sah!!! Sahih!!! x sampai 5 minit aku duduk sembang ngan hairy die dah buat tengkorak aku bergegar dgn ceritera die.... Ya Tuhan Ampunn......aku xpaham sepatah haram pun apa bende yg dia nak sampaikan kat aku hahahahaha...... What the hell!!! who cares.... I enjoyed with him, he made me laughed, he made me gone crazy, he made my fuckin head explode.....

Fuck You Hairy!!! You really made my bored gone away!!!!!
Thanx bro...

3 comments:

merapu stories said...

hahaha padan muko!! rindu kt kitaorg kee???

merapu stories said...

germany vs croatia apa result?? hahahahahaha

Mem Aluya said...

Si Hairy ni kalau bercakap ada macam Khairy Jamaluddin ke?

BTW, next time, kalau bini depa call, ajak je sama-sama gi cocok angin tu.