Wednesday, June 4, 2008

A NIGHT WITH FIX'S BROTHERS......

Tepat jam 5.00 aku dah siap-siap nak balik umah cadang nak terjun pool berlatih gaya bebas aku...tetiba dapat sms dari PM... "Kuda Emas dgn fix's brother,HBK and Man". Aku pun terfikir OK gak selepas kejadian kat BA aku nak lepaskan segala yg terpendam dijiwa. Selepas meeting tergempar dgn zul a.k.a DZT a.k.a Abg Tango a.k.a Ricky, PM and Man maka keputusan dibuat destinasi "Kuda Emas". Aku,PM and zul a.k.a DZT a.k.a Abg Tango a.k.a Ricky pun membuat gerakan suci.....menyusuri lorong-lorong sesak kota metropolitan yang penuh dengan mobil-mobil menuju ke destinasi yang telah ditetapkan....



Nak dijadikan cite hampeh hujan lebat abih basah lenjun, aku dah terpikir mcm petanda buruk je nie...tp bila serakah dah menguasai jiwa ....bak kate nadia AF6 redah je.........Punggung pun berlaboh di sofa empuk... gadis vocal bersimpang siur meng"say hello" namun tiada yg berkenan dihati. Bait-bait lagu berkumandang di corong speaker menyejukkan hati yg sepi, kelibat HBK and adik bongsu pun tiba.... makin rancak la irama lagu....oleh salakkan sang pria-pria kesepian.
Masing-masing sudah dibelai hanya aku yg masih memendam rasa dek kerana taste aku yg agak tinggi, namun yg ditunggu akhir nya tiba, maka terukir la seribu senyuman dibibirku yg kekeringan oleh kerana kerap menelan air liur melihat aksi-aksi dikiri dan kananku. HBK mengalunkan lagu yang sering membuatnya menitiskan airmata. Aku memperkemaskan dakapan yg semakin longgar sambil kepala hotakku giat merencanakan aksi-aksi yg bakal aku laksanakan.

HBK mengundurkan diri mcm biasa la Gerakan Solo, namun tempat nya diambil alih oleh satu lagi Fix' brother. Hatiku semakin lega melihat suasana yang cukup indah namun langit tidak selalu cerah.....igauan lama muncul kembali.....arghhhhhhhh sial!!!!!! kenapa aku ? kenapa aku?
Dah 2 kali beb wakenebeb!!!! Tak berbaloi langsung!!!! Kimex tul !!!!

Nasib baik la ada Fix's Brother yang buat mood aku ok sikit..... and aksi pergaduhan PM dgn gadis vocal ( mcm sial la lu hahahaha gaduh ngan bini lagi baguih ). Namun dendam aku pada gadis vocal semakin membara... Siap la korang!!!! I'll Be Back!!!!!!!! kali nie aku bawak KING tunggu!!!!!!!!

3 comments:

Mem Aluya said...

Tanya KING, nak pinjam pedang Kakak Tiri tak?

Memey Anuar said...

pening jugak nk mengenalpasti watak2 dlm kisah ni. hehe
tp naseb baik otak core 2 duo :p
hehe

merapu stories said...

pergaduhan yg menguntungkan sebelah pihak walaupun pulang dlm keadaan paiseh gilerr