Wednesday, June 18, 2008

HBK & KC


Warggghhhh......sanggap beb mengantoks giler mane tak nyer semalam balik dekat kul 3 gara-gara pekena Ribena dgn PM, Man, CDIJ & HBK dekat Finne's.. al-maklum la dah lama aku tak lepak kat situ, lagi satu sebab buat menyambut hari penuh kegembiraan dan kebahagiaan buat HBK kata PM .

Ada betul gak kata lu PM, semalam HBK senyum tak putus-putus dari pagi sampai la ke malam.. punca musabab utama nyer HBK dpt bertentang mata & berbual mesra dengan gadis POOOJAAAAN hatinyer KC yang selama ini hanya dipooojaaa dari jauh. Dari pagi HBK dah menyemart kemas giler siap cukur misai beb hahahaha.... Jarang nak dapat tengok HBK nie menyemart kalau xde meeting or something special, kalau tak mesti pakai jeans ngan sandal lubang-lubang. Pagi tu KC sampai kat opis menunggu dgn penuh setia akan kehadiran HBK, selang tak lama kemudian HBK pun tiba dengan wajah yang berseri-seri bak bulan purnama mengambang penuh kala tanggal 15hb Syaaban, maka bertegur sapa lah merpati dua sejoli itu..wa skodeng je gelagat diorang.

Aku terleka seketika sebab Man dok menyebok ajak aku gi makan, aku sedari kelibat merpati dua sejoli itu seakan ghaib dari pandangan makrifatku..hermmmm ilmu apa yang dipakai oleh HBK ni?? Jarang sekali ada yang terlepas dari pandangan makrifat aku ini. Arhhhh terdetik di hatiku yang suci ini.... dimanakah gerangan mereka? Oleh kerana desakan Man bertalu-talu padaku mengajak gi makan aku pun mengalah, kami pun menuju ke sebuah restoran yang dah agak lama aku tak kunjungi sebab mahal cekik darah!!!! Ada ke sekali makan lauk seciput sampai 7 hengget cittttt... makan angin lagi baguih!!!

Sampai je di restoran tu......zasssss!!! Terpandang arakian dua merpati sejoli itu sedang duduk berbual mesra sambil gelak ketawa keriangan seakan mereka berada didunia mereka tersendiri.
Apa lagi aku ngan Man pun terus melabuhkan bontot kami yang berat lagi seksi ni tepat-tepat kat sebelah meja diorang hehehehe. Pehhhh kalaulah korang dapat tengok raut wajah HBK masa tu mesti nak golak laaaa hahahaha control beb sebijik cam romeo hahahaha saksi hidup masa tu adalah aku, man & ripper yang skodeng dari jauh. HBK makan sopan giler beb mengalahkan pengantin makan, intonasi suara HBK mcm pengantin lelaki mengayat pengantin pompuan dalam kelambu. Namun hasil dari permerhatian aku, body languange KC nie mcm ade sikit feel la kat HBK nie tp xtau la kan munkin aku silap....HBK punye body language tak yah aku nak cite la hahaha parkinson beb parkinson.

Bak kata Hairy "Everybody Is Somebody"

Apa pun.......Pintu rumah aku sentiasa terbuka untuk lu HBK!!!

1 comment:

merapu stories said...

sportcar berkuasa rendah wa pun sentiasa ready utk bwk hbk LET GO!!