Friday, July 11, 2008

FUCK THE BALL!!

Tengah baik aku layan teh tarik mamak aku dengar apeng ( 3rd fix's brother) nak layan menyabit bola kat driving range, HBK, PM, Eddie Chivas & Garusso pun nak layan sekali. Aku ni bukan pandai menyabit pun tapi bende baru xsalah aku try so aku pun menyibukkan diri nak ikut hehehe walauppun diorang xajak pun ......

Sampai kat driving range apa lagi aku pun hayun la hampehhhh punya la hayun tapi bola x kene-kene penat hayun je. Rupe-rupe nyer cara aku hayun salah mcm main hoki apeng cakap. HBK, Eddie Chivas & Garusso selamba je hayun bola jauh-jauh, aku ngan PM je terkial-kial menghayun. So apeng ajar aku cara betul menghayun, camne nak grip iron.. kangkang kaki...positionkan badan n yang paling aku suka FUCK THE BALL!! dont forget to FUCK THE BALL!! jerit apeng. Banyak gak apeng turun kan ilmu kat aku tapi tangan ngan badan aku still keras mcm konkrit.

Pasni aku berazam nak amalkan ajaran si apeng nie, nak kene amal 2 kali seminggu baru amalan mujarab. Tangan lurus, kaki kene betul, hayun keluar, badan lembut, relax, focus, feel the rhythm, have some style n last but not least FUCK THE BALL!!

Aku nak buktikan kat apeng yang aku boleh FUCK THE BALL!!!

3 comments:

merapu stories said...

but i'm better than u....hahaha! 19 July here we come..

Dory said...

hehe.. bleh la g driving range same2.. haha

blackened said...

Dory <= set gimme 2 months hehehe