Thursday, May 29, 2008

ADUH......FLU!!!!!

Arghhh!!!! Flu menyerang kembali...bosan gilerzss nak buat ape pun xde mood. Abis semua ubat aku telan, penuh perut aku dengan bahan-bahan kimia.. jangan ada tindakbalas kimia yang boleh menghasilkan letupan dah la.... pecah one pack aku nanti hehehehe.

Habis semua kerja terbengkalai..xde mood...xde idea...xde tenaga..xde hasil.....Nie semua semalam punye pasal berkaraoke sampai pagi, kalau aku tau mamposs aku xmo pergi... lepak umah ngan gf aku lagi best layan astro.

Arghhh!!! nyesal pun dah tak guna, kalau la semalam plan x tukar last minute aku pasti aku x kan diserang flu....

Arghhhhhhh!!!!!! Permaisuri!!!!!

2 comments:

Unknown said...

sendiri mau hengat la cekk....

Mem Aluya said...

Badan panas kurang air tak cukup tdo!

Pi balun peel fresh sampai terkencing-kencing. Pi cepat!!